СТАНДАРТИ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО УПРАВЛІННЯ — це сукупність правил, вимог, принципів і рекомендацій технологічного, соціально-психологічного та адміністративного характеру до системи управління будь-якої фармацевтичної організації незалежно від відомчої приналежності, форми власності, ринкової ланковості її засновника. Розрізняють такі групи стандартів: комплекс належних фармацевтичних практик, тотальне управління якістю, стандарти міжнародної організації зі стандартизації ISO, реструктуризація ділових процесів, корпоративні (інтегровані) системи управління.
Громовик Б.П. Стандарти фармацевтичного управління // Фармац. журн. — 2003. — № 5; Громовик Б.П., Гасюк Г.Д., Левицька О.Р. Фармацевтичний маркетинг: теоретичні та прикладні засади. — Вінниця, 2004.